Reklama dla dewelopera, która sprzedaje

Zwiększymy liczbę zapytań od potencjalnych klientów

Skontaktuj się z nami

Prowadzimy skuteczne kampanie marketingowe dla branży nieruchomości

Jesteśmy agencją silnie zorientowaną na wynik klienta. Zaufaj naszemu doświadczeniu w branży deweloperskiej.

Wycena w 24 godziny

Poznaj składowe efektywnej reklamy w Internecie,
które zwiększą Twoją sprzedaż

Reklama w Google Ads
01

Reklama w Google Ads

Kampanie w Google Ads to działanie, którego efekty zobaczysz już na drugi dzień. Przekuwamy reklamy w realne liczby, nie obietnice.

Przygotujemy kampanię odpowiadającą na dokładne potrzeby klientów tuż po wpisaniu frazy lub słów kluczowych w wyszukiwarce Google.

Dzięki Google Ads dotrzesz do dużej liczby zainteresowanych osób i sprzedasz swoją inwestycję szybciej, z zachowaniem dużej marży.

Reklama na Facebooku i Instagramie
02

Reklama na Facebooku i Instagramie

Facebook i Instagram Ads pozwolą dotrzeć do osób, które właśnie teraz mogą być zainteresowane zakupem domu lub mieszkania.

Za pomocą skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie zaprezentujesz inwestycję w atrakcyjny sposób. Dzięki temu zwiększysz poziom sprzedanych mieszkań lub domów.

Doświadczeni specjaliści skonfigurują wszystkie elementy kampanii wyróżniając Twoją inwestycję na tle konkurencji.

Projektowanie stron internetowych
03

Projektowanie stron internetowych

Marketing inwestycji deweloperskich musi rozpocząć się od zaprezentowania nieruchomości. Funkcję wizytówki w tym przypadku pełni strona internetowa.

Stworzymy dla Ciebie stronę internetową, która już od początku kampanii będzie generować zapytania od klientów.

Poprzez odpowiednie słowa kluczowe i zgodność z SEO zadbamy o pozycjonowanie strony dewelopera i miejsce na górze wyników wyszukiwania.

Zobacz więcej
Social media
04

Social media

W ramach marketingu internetowego zadbamy o prezentację inwestycji i wizerunek dewelopera na Facebooku i Instagramie.

Lokalizacja nieruchomości, zdjęcia ukazujące powstawanie inewstycji, czy wypowiedzi dewelopera na temat postępu prac – to przykładowe treści o które możemy zadbać w przypadku prowadzenia kampanii w Social Mediach.

Warto zadbać o obecność dewelopera i jego inwestycji w Social Media, ponieważ oznacza to większe szanse na dotarcie do osób zainteresowanych inwestycjami deweloperskimi.

Reklama zewnętrzna outdoor
05

Reklama zewnętrzna (outdoor)

Kampania reklamowa w internecie, którą wspierają działania offline takiej jak oznakowanie inwestycji zwiększa świadomość marki, co finalnie przekłada się na niższy koszt pozyskania klienta.

Wykorzystując to narzędzie zadbamy o przedstawienie Twojej inwestycji blisko jej lokalizacji, by maksymalnie zwiększyć szanse sprzedaży. W ten sposób wspieramy marketing internetowy na zasadzie synergii. Reklama firmy dewelopera tam gdzie są jego klienci? Wiemy, jak to zrobić zarówno online jak i offline.

Kontakt

Masz pytania? Potrzebujesz porady napisz do nas albo zadzwoń.
Nasz zespół czeka na twoją wiadomość.

    Poznaj nasz proces krok po kroku

    Zadbamy o kompleksowy marketing Twojej inwestycji:
    od etapu projektowania, poprzez utworzenie strony dewelopera, aż po graficzną prezentację mieszkań.

    1 Analiza konkurencji

    Dokładne badanie działań marketingowych konkurencji pozwala na zidentyfikowanie kluczowych strategii rynkowych. Dzięki analizie możemy określić mocne i słabe strony konkurentów, co umożliwia budowanie przewagi i precyzyjniejsze planowanie działań.

    2 Projektowanie kampanii

    Tworzymy kampanie dostosowane do specyfiki rynku nieruchomości. Projektujemy strategie, które skupiają się na docelowych odbiorcach, wykorzystując efektywne kanały promocji, aby przyciągnąć klientów i zwiększyć zainteresowanie ofertą.

    3 Wdrażamy kampanię w życie

    Skuteczne wprowadzenie kampanii na rynek wymaga ścisłej realizacji zaplanowanych działań. Dzięki naszym specjalistom, każdy element kampanii jest odpowiednio wdrażany, od promocji online po tradycyjne formy reklamy.

    4 Monitoring i optymalizacja

    Regularnie monitorujemy wyniki kampanii, aby na bieżąco dostosowywać jej elementy do aktualnych potrzeb rynku. Optymalizacja działań marketingowych zwiększa ich efektywność i minimalizuje koszty przy jednoczesnym maksymalizowaniu zasięgu.

    5 Raportowanie wyników

    Oferujemy pełne raporty z przeprowadzonych działań, które pokazują efektywność kampanii. Prezentujemy szczegółowe dane i wnioski, pozwalające zrozumieć, które elementy kampanii przyciągnęły najwięcej klientów i wniosły najwięcej wartości.

    Skuteczna reklama dla deweloperów,
    która sprzedaje? Wiemy, jak to zrobić!

    Skontaktuj się z nami

    Zaufali nam

    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Zaufali nam
    Kontakt